San Francisco
Client case

Wat? Een handelsmissie van negen dagen van VOKA West-Vlaanderen naar San Francisco, waarbij top ondernemers kennismaakten met succesvolle start-ups en bedrijven, en met nieuwe dynamische businessmodellen. Ze brachten onder meer een bezoek aan de kantoren van Google, Levi’s, Facebook, Scanadu en Vive la tarte, en aan Stanford en Berkely University om er inspiratie op te doen voor hun eigen business.

Doelgroep: topondernemers uit West-Vlaanderen

Aantal deelnemers: 50

Dit deed SEAUTON:

  • Vluchten, hotels en restaurants reserveren en een programma opstellen met boeiende activiteiten.
  • Het bezoek aan de bedrijven plannen en vervoer regelen, momenten inplannen waarop men kon netwerken.
  • De communicatie en branding uitwerken.
  • De agenda plannen en opvolgen.
  • De logistieke organisatie opvolgen en het project ter plaatse begeleiden. 
Onze beste editie ooit! Discreet, top georganiseerd, perfect voorbereid, aandacht voor details, … De deelnemers gaven een gemiddelde score van 9,15/10!
Els De Muynck, VOKA West-Vlaanderen