Beurs van Berlage, Amsterdam
Client case
Ter gelegenheid van hun 75-jarig bestaan wilde IBFD een informatief en feestelijk event creëren.

Wat? Ter ere van hun 75ste verjaardag wilde IBFD, een onafhankelijk expertisecentrum voor internationale heffingen, een interactieve conferentie en een galadiner in de beurs van Berlage organiseren. Met het event wilde het expertisecentrum zijn internationale netwerk versterken en zijn relaties bedanken voor hun jarenlange steun.

Doelgroep? Een mix van medewerkers, externe onderzoekers, alumni, overheids- en corporate klanten, belastingadviseurs en academici.

Aantal deelnemers? 370

Dit deed SEAUTON:

  • Een programma opstellen dat zowel administratieve medewerkers als experts in internationale heffingen aansprak, met een boeiende mix van topsprekers, dynamische panelgesprekken en korte presentaties.
  • De perfecte locatie zoeken: de beurs van Berlage, een van de meest beroemde rijksmonumenten van Nederland.
  • Een succesvol communicatieplan ontwikkelen waarmee we 20% procent méér mensen bereikten dan vooropgesteld.
  • De interactiviteit stimuleren met een originele opstelling in cabaretstijl, ludieke getuigenissen van gasten, en een uitnodigende aankleding van de zaal.
Dit hadden we nooit alleen kunnen bereiken, we hadden een perfecte dag. Jullie aanpak en oog voor detail was indrukwekkend.
Sam van der Feltz, CEO , IBFD